Професионален Домоуправител Варна


imagesЗа да станете наши клиенти трябва да проведете общо събрание за избор на домоуправител, на което може да присъства и представител на фирмата, който да разясни предлаганите услуги и да отговори на възникнали въпроси.

Решението за избор на професионален домоуправител се взима с мнозинство от шестдесет и седем процента от представляваните идеални части.

Допълнителна информация и оферти можете да получите на тел. 0897 53 93 74

 

 

  • пакет Начален
– Юридическа консултация, свързана с ЗУЕС;
– Провеждане на общо събрание;
– Вписване и съхранение на Домова книга;
– Написване на правилник за вътрешния ред и следене за неговото спазване;
– Водене на протоколи от общото събрание;
– Водене на целия обем документация, съгласно Закона за управление на етажната собственост;
– Извършване на процедурата по вписване на етажната собственост в общинския регистър на жилищата в режим на етажна собственост;
– Написване и изпълнение на бюджет на Етажната собственост;
– Плащане на задълженията за електричество, вода и др. на етажната собственост.
  • пакет Стандартен
– Юридическа консултация, свързана с ЗУЕС;
– Провеждане на общо събрание;
– Вписване и съхранение на Домова книга;
– Написване на правилник за вътрешния ред и следене за неговото спазване;
– Водене на протоколи от общото събрание;
– Водене на целия обем документация, съгласно Закона за управление на етажната собственост;
– Извършване на процедурата по вписване на етажната собственост в общинския регистър на жилищата в режим на етажна собственост;
– Техническа поддръжка;
– Събиране на такси за погасяван задълженията на етажната собственост за електричество, вода и др. консумативи на общите части;
– Написване и изпълнение на бюджет на Етажната собственост;
– Плащане на задълженията за електричество, вода и др. на етажната собственост.
 vertgo600
  • пакет Екстра Плюс
– Юридическа консултация, свързана с ЗУЕС;
– Провеждане на общо събрание;
– Вписване и съхранение на Домова книга;
– Написване на правилник за вътрешния ред и следене за неговото спазване;
– Водене на протоколи от общото събрание;
– Водене на целия обем документация, съгласно Закона за управление на етажната собственост;
– Извършване на процедурата по вписване на етажната собственост в общинския регистър на жилищата в режим на етажна собственост;
– Техническа поддръжка;
– Събиране на такси за погасяван задълженията на етажната собственост за електричество, вода и др. консумативи на общите части;
– Професионално почистване на общите части;
– Написване и изпълнение на бюджет на Етажната собственост;
– Плащане на задълженията за електричество, вода и др. на етажната собственост.

Изпратете ни запитване

Вашето име (задължително)

Вашият Email (задължително)

Телефон (задължително)

Град (задължително)

Адрес

Относно

Вашето съобщение